星期二, 1月 16, 2007

第一百三十七日

開學日...

第一日已經走了一堂 P.E...-_-"
well..不過呢科..
係唔係都 (應該) 會調堂...


下午
BU ~~> SSP 電腦節 ~~> 再番左賽官
腩河唔係學校..

stay 左一陣
4:30 再番 LT1 上堂
點知堂 1170 廢到呢..
用左個幾鐘講 low-level lang....

浪費左個幾鐘...=="


落堂之後
就番左 CSU..


Others:
1.
回到賽官..
被問得最多的問題...

「你幾時畢業呀...?」

我幾時可以畢業?
well
我自己都話唔到事..

沮喪..


在 CSU 的週會中..

「祂為每個人預備了獨特的成長路..」



自己總會有失落 / 犯罪的時候..
但祂卻總會在我需要祂的時候給予安慰和提醒..

神奇嗎?
是的...的安排的確是妙的..

對.
相比其他同齡的同學和朋友
我的步伐確是很慢..
好友們不是在讀 Master ,就是已經打了好幾年工,
而我嘛..
我仍然是為自己的 first degree 而努力...

只是我確信,祂給我的經歷
是要讓我學習謙卑、讓我學習順服、
讓我學習放下自己的身段..

也是為了要讓我走更遠的路。

願自己的經歷也可以為其他人帶來祝福。


2.
同時上莫探員的 EM I 和 Mathematical-Phy..
對我黎講會唔會太 harsh 呢?


3.
祂給我的目標...
有可能嗎?

但連我也不信自己可以做得到..

沒有留言: