星期四, 8月 11, 2005

10日 "支力"死了..

最後嘛...
都係忍唔住
"偷睇"左半場 MU..^^

今日係會考放榜
因為應承左 Arnold 晨早幫佢番 DB 取成績..
結果嘛...朝早 4 點都重係眼光光...
其實都幾驚自己唔知醒,(三個鐘...)
所以都係諗住通頂算~
不過最後都俾阿媽踢左上床..

但係佢就應承我幫手做人肉鬧鐘~ :P


7:15 分
似乎比原定時間重早左 15 mins 醒~
沖多次涼 + 洗埋頭之後..
Check 多一陣 news 就出左門口了..
返到 DB 已經係 8:35..
因為好少 case 係由朋友代領 cert.,
所以 Office 個 staff 似乎都唔係太識點做..
一味叫我等..

等等下覺得唔對路..
結果都係自己去左班房搵..

Arnold 班主任原來係 KK Ng
等到佢做晒其他野
搞埋 D 手續..
取 cert. o個陣都差唔多十點..

同 Arnold 傾左陣長途
2A1B,我知佢唔太滿意呢個成績
亦同大家心目中的期望有點距離..
不過嘛~情況卻比我想像中好多了..

他是一個很懂事的孩子..

番到屋企,
同 Arnold chat 多左陣 ICQ

之後同嘉微 & Kennis 傾多左陣電話
約左佢地 同 Jessey 落佐敦食飯~

之後就番左上教會 stay 左一陣,
Jessey, Arnold, 堅, 凱生俾今年o既成續都唔太好。
(最少比起自己的要求而言..)

唔知點解..
燒燒下又燒埋我o個疊..


離開教會都已經差唔多四點幾
諗左一陣,最後都係決定番 BU 睇下有乜幫到手

由地鐵站行番 campus,
居然俾我見剢個奇境:

一路行緊o個陣(冇雨) ~~> 見到前面個街口落大雨
~~> 拿拿臨開遮 ~~> 都未開晒,已經開始「倒水」..
好彩眼利..XD

行行下,見到前面o個個男人冇遮用..
結果都主動走晒去遮埋佢..
不過為左遮佢,
就搞到我半邊身濕晒..

但總算做了件好事~

回到 SU,O'camp 比預期少人,
Stay 了個幾鐘就走了...


晚,同成班 Physics 同學落左 MK 唱 K..
幫阿康賀壽~
有 wet, 光, John, Kitty...都算幾多人喇~

好耐冇唱過 K了
晏晝嘉微先講過黎~
估唔到夜晚已經唱緊..


Others.
1. 同 Kennis 傾左成個下晝,
從旁人的眼中,看到自己很多的缺點,
有自己知的,也有自己不知的..

2. MC 再次問我過唔過去佢新公司幫手...
之前重以為佢講笑...

人工不會太高..
卻有更大的自主..
hmm..

3. 家姐提出租層樓俾我..
其實即係叫我同阿倫分租...-_-"

4.
KaKa 0320's Xanga
(睇四月一日 o個個)

一個字講晒 - 勁..

5.
跟友人談起她
就像談起一些好朋友的事

1 則留言:

匿名 說...

Kennis同你講的,只係想你醒一醒。弟兄姊妹都很擔心你,希望你可以明白。

Kennis