星期日, 3月 20, 2005

19日 晴 心情...行屍走肉

晚上回到舊校後,見到 SU 的燈仍亮著..
原來是 MC 跟阿朱回了莊房..


跟 MC, 朱仔, 海, 賢, 德仔過了一個晚上
喝了很多,也聽到了很多...
(也許是因為未吃晚飯...成了最早冧的一個...真失敗)

早上起來,已是上午六時半
在梳化上靜靜地坐著沉思—
也嘗試過到 chaplain 一轉,
可是卻吃了閉門羹...

回到家裡,已是上午八時...


繼續睡覺~~> 團契 ~~> 聚會 ~~> 補習
整天的情緒也極度低落,
很久...應該是從來沒有試過這種痛的感覺..
想哭——心痛卻又無法擠出半滴淚水..

不只一次,要藉口上廁所來讓自己平復下,
我害怕...害怕會突然情緒失控...

補完習後,去了家聰家一趟
他永遠是我的最好的聆聽者之一...
(雖然有些時候跟一塊木頭沒大分別..-_-)

回家的時候,心情已經好多了~
家聰,多謝你!

2 則留言:

匿名 說...

對於你地果日係su飲酒
到呢個時候我仲係有d唔開心
我覺得你地飲酒你一d問題都無
但係請留意自己身在何處
SU房並唔係用黎因為私人理由而留宿0既地方~

加上,請留意飲多酒對自己身體都唔好
唔好要人擔心你
請照顧你自己

M23 說...

睇你點睇間莊房啦...
如果係當莊房係一個家的話,
個人覺得...
只要唔好搞到污煙瘴氣就得~
(不過o個日我走o個陣其實都未執好晒 D 野)



其實..真係好耐未試過咁醉了...
(起碼都成年幾兩年未試過)
不過,有時醉左都未嘗唔係一件好事