星期四, 3月 31, 2005

無聊一問....

大家覺得我有乜野優點呢...?

嗯....我自己覺得呢...
1. 善良
2. 正直

嘻~自己讚自己~

9 則留言:

匿名 說...

wakakaka....你真係想知!?!!!?

M23 說...

係呀~

哼,你唔落名我都估到你係邊個啦

匿名 說...

我果名咁好聽,點會唔落啊!!!
我o禁錯制啊!
點解咁難用gei....... :p

M23 說...

> 我果名咁好聽,點會唔落啊!!!


XD===

:P

匿名 說...

m23 你嘔!??! 你不是病了嗎?
擔心屎人了......看e生啦!!!!

M23 說...

.........

匿名 說...

i think that you are really very kind~*
and like a baby boy gum~keekee =w="

匿名 說...

keekeekeekee~i m ka mei

M23 說...

baby boy...-_-"