星期二, 3月 22, 2005

習慣

不知從何時開始,養成了一堆怪習慣

1. 一星期總會有幾天搭地鐵回家,
不是直接去旺角走路回家,
而是經太子轉乘荃灣線,
再轉乘東涌線回奧運.....
哪管比正常車程多近半小時.....

2. 搭地鐵回家時...
總會選擇....
觀塘線往油麻地方向的最尾兩卡
觀塘線往觀塘方向的頭卡
荃灣線往荃灣方向的頭卡 (or 第二卡車頭)
東涌線往香港方向的第五卡第三/四度門...

哪管...我不是由學校回家....

3. 列車經過九龍塘站時
總會下意識地向車廂外張望

即使不是去九龍塘站....

4.每晚回家
第一件事是去看一看 ICQ 沒有新的 message
跟著是看一看 blog 有沒有新的留言...


不是不想去改變這些怪習慣..
而是...我害怕改變這些怪習慣的感覺....
更害怕...我有改變這些怪習慣的念頭...

5 則留言:

匿名 說...

都唔係好怪jie....
我搭火車都一定要坐第六卡架wo.......

匿名 說...

做呢d野...
或者係想保留一份感覺...

如果份感覺唔係差ge.....又有咩必要去改變呢?

M23 說...

嗯...都係既~

之但係...我真係好驚我最終會有一日有勇氣去改...

匿名 說...

咁點解要改變?

M23 說...

嗯....

唔知呢....