星期三, 3月 23, 2005

22日 雨 心情...算經鬆吧?!

早上起來已是九點半.
跟英文堂的開始時間一樣..-_-"

肚痾..作嘔..頭暈...又病了..

乘地鐵回校
還未出地鐵站已是傾盆大雨..
又等了幾個字..(應該沒有半個鐘吧?有也說不定....)
回頭學校..看過醫生已是十二時
決定索性完全放棄今日的堂了...

疊埋心水去聽 forum...
由十二點九到兩點幾~長氣到有 D 頂唔順.....

完了 forum 後..
便一直待在 SU 房到五點幾..
之後就去了 Hall 為逾越節慶典幫手..
係我第一次呢~
原本 Ivan 要我扮童子 + 講對白的..
不過最後都剩係要做開門一個動作....

幫手清完場後,就過左番舊校 Locker...
點知掛住搵 MC...
之後就乜都冇左件事....

結果...又由 SU 行左番 Hall......(<~~傻佬..--")
跟 MC 上左樓食個橙..(<~~此動作需要專業(傻佬)訓練,家庭觀眾切勿模仿)
跟住番屋企..


不過今日都要有一件感恩~

慶典之前,
同其他 CSU 人一齊落左 hall can 食飯..
點知一食完飯就作嘔..+ 勁辛苦...
幾驚會做做下會嘔...
不過好在~
最後都係冇事~~嘻

主~感謝你!
也感謝你響我身邊有好多好好,好關心我的小天使~

(嘉微呀~我終於搵到 + 睇左你個日記喇~嗯~多謝你呀~^^)

沒有留言: