星期一, 3月 21, 2005

21日 微雨 心情...1516

晨早回到學校捐血.

終於取了定期捐血者的襟章...
是第三個?還是第四個...?不記得了
只記得...我其中一個章一定係俾左肥寶...


午後做 Lab...
一路做一路把幾火..

成份 Data 拎左番屋企竟然冇"度"過....
而原因只係因為"屋企冇咁大把間尺"
先生...你唔"度"你唔好拎走份野呀....
其他組個個度完之後直頭用 math lab 做晒 simulation
將堆 Data fit 番落去已經搞掂...

我地....人地做晒o個陣我地仲係做緊第二 part...

9 個 targets,所有數都係自己計...
(除左一個,係第五個佢係計到之外...)
嬲到我..................><

落左 lab 之後.
原本諗住走 Physics 去趕埋份 paper
點知...整段時間情緒都極度低落...

坐左響 OEE701 大半粒鐘,
連一個字都打唔到,
原來我仲係放唔低...

最終選擇走左去 Hall Can 買 Cheese Cake 俾 Amenda~
一路行一路成個傻佬咁唱 Hymn~
心情舒服多了~

*求引領我心~~願在我心~~~

夜晚...有一節好好的週會時間...
講消費主義與享樂主義~
第一次提到性....

週會完左之後,就同第七組食飯吹水直落,
去到差唔多九點幾先散~


BTW,
Amenda~呀~唔係,應該改口叫劉老師~(仲要行個禮先似..XDD)
生日快樂呀~

沒有留言: