星期日, 12月 31, 2006

第一百一十五日

24/12

訓得四個鐘咋~

我會死嫁...


真係死左,
不過因為唔係眼訓,係肚痛..

頭先痛到想暈..

@@~



部 7D 機身有粒螺絲斷左,扣唔到頸帶..
結果要扣左落手帶位..-_-"

加埋又有少少 out fo..
過埋 TBC 又要入廠整機了..
部機已經過晒保
整一整又會唔見一舊錢..

哇~哇哇~



我做了祂不喜悅的事嗎?

為甚麼會這樣的..


Others:
1.
爛 Gag 一個:

老師:甚麼是別風唯雨?

同學:關於這個詞語
我找到了這些的資料...
老師:受教了。但我沒記錯的話,你寫的是別風唯雨

同學:老師,你有所不知了,我是用行動來解釋甚麼是別風淮語呀..

老師:...........


(以上內容並非虛構,如有雷同實屬不幸。)

(P.S 別風淮語 = 成語,指文章中錯字連篇)

沒有留言: