星期日, 12月 31, 2006

平安夜的前夕

23/12

完成了今個月的最後一次獻唱

愛@永恆聖誕音樂會
訊息分享的是 陳敏兒
有一節令人很感動的分享..
(有機會再講~)

well~
起碼我忍得好辛苦先可以唔喊~


hmm..
不過之後...
我明白可能講員想帶番起個氣氛..
但係..
佢 D gag 位真係有 D 爛 + 無厘頭..-_-"


至於自己..
都係唱得好差../_\


深夜
落左尖沙唱佈佳音~
雖然係非官方活動~
但係都有 17 人~!!
(連同之後加入的 4 個,Total 係 21~!!)
有 1/4 班員喇~
不過 Tenor 就單薄左少少..
得我同 小正兩個~
Bass 都重多人過我地..
(其他三個之後先黎 join )

(不過之後就調番轉..
女仔走剩五個,
反而男仔差唔多冇走過..
結果好難得 CC 會男仔多過女仔~)

哈哈~
印象最深係響星光大道唱《在那刻》(?定係《全信靠上帝》?)
估唔到真係引到廿幾卅人黎圍觀
重有男聲反串唱搖籃曲..
BB 仔訓著左都應該會嚇醒~XD

由新世界中心唱到去天星碼頭
(最搞笑係響新世界中心 D Decoration 面前扮官方表現團體~
重要係有人信~XDDD)
可惜去到天星都差唔多成點鐘~
D 途人都差唔多走晒..

如果可以早點的話,
應該會更好玩~


CC 非官方佈佳音團 (影o個陣已經走左兩個喇~)




補多幾張:
1.
上星期日的..


睇完個餐牌我地第一時間諗起嘉茹..

諗下點解~XD

2.
TBC 的 Dem Game...

沒有留言: