星期六, 4月 07, 2007

第二百一十八日

反覆中

今天的情況好一點了
只是,仍不太願意出門..

幸好,還有 CC 的 Rehearsal


Others:
這個世界真的很細...

1.
我 <~~> 淑霞 <~~> 某病友 <~~> 穎賢 <~~> 我..
我 <~~> 淑霞 <~~> 穎賢 <~~> 我

重要係今晚淑霞講起
我先知大家原來都識差唔多o既人..

2.
節錄自我跟阿 Wing 的對話..

W: 「你有冇睇曼聯對羅馬呀?」
我: 「有呀..」
W: 「我去左邊間邊間茶餐廳 (在我家中附近) 睇之嘛..」
我: 「下..?! 唔係掛...」
W: 「?!」
我: 「我o個場都係響o個度睇喎..」

原來一個坐左手邊,一個坐右手邊..-_-"
..........
..........

hmm..
所以..千祈唔好做壞事..
哼哼哼..

沒有留言: