星期五, 4月 13, 2007

第二百二十四日

通了一晚頂的惡果..

今朝又訓到唔知醒了..-_-"
重要係自己醒左之後走去訓番..
一次、兩次、三次...

討厭..!!


上完了英文堂,
原約了黃牧回教會談栽培班的問題..
黃牧卻忘記了..-_-"

結果最後還是談了一會..

我又要上過 《新生命新生活》 喇...
係第三次 (四?) 喇..
一個栽培班,
由 05年年中上到 07年年尾..
唔係化....?!


Sit 會

慚愧..

Others:
1.
看 Kevin 的 Xanga..
我的好兄弟找到工了~~
呵呵呵~

如果每一個人都有一個孖生"兄弟"的話..
我想..
我的孖生兄弟會是他~XD

也想起明仔和 Prisci..

2.
facebook 找到了自己以前的同學...
不是乜乜 U 就是物物 U...@@~

不過竟然遇上小圈圈..

BTW, 原來有同屆人同 Kevin 一樣讀 LSE..

BTW2, 我個 Account 係 mrm23wong@ gmail.com
冇錯..係"冇一點"的..

因為 Gmail 個 system 入面,
無論"有一點"同"冇一點"都好,
個 account 其實係「通」的。

3.
在自己的軟弱身上,
祂卻讓我看見了
為別人帶來的祝福...

4.
還有點事想分享..
不過不記得了

5.
要相的請找我 MSN 吧...
特別是大騙兔的相..

post 出來會嚇倒人的..

沒有留言: