星期五, 11月 11, 2005

11日

終於完成了科大的工作..

好了~
一天都光晒~!!


入了屯門取 JPan 的 Ultra II 1G..
原來在屯門..
嘗試八點鐘找一間未關門的髮型屋也不是一件易事..

Others:
1.
聽日入天文 Camp 了~

尋晚為左要聽 briefing,結果要搞到成四點幾先訓..
家陣好眼訓~~"

2.
快大病了..

喉嚨痛、傷風鼻塞流鼻水..
希望捱埋個 camp 先..

3.
嘮叨一段,冇興趣的話最好 skip 左佢..


自己部電腦上唔到網,
講都冇講就入黎搞我部機...

好喇,搞到我部機開唔到機喇,
我鬧佢整死我部機 (最重要係未同我講過~!!)o個陣,
就話我自己唔知上過乜野鹹網..

好喇,家陣到佢部機唔著
我提番佢上次講既野,
就發"爛咋"週街同人講,
話男仔冇風度~

呵呵~
我今次打死唔幫佢整,
要整佢自己搞掂佢。

聽日臨走前 lock 埋自己部機先。

沒有留言: