星期日, 11月 20, 2005

19日

病到七彩...--"
睡了近十個小時..

最後都係頂唔住落左去睇醫生。
早知o個百幾蚊要俾人賺就唔拖咁耐了..



冇番到團契
而係去左 EP21 個特別會員大會..
哈~ 竟然係借左大班辦開會..

今次o既主要目的
討論埋上次會員大會未傾掂o個部份..
亦即 05/06 年度網幹的產生方法..

最終決定係響黎緊呢一年取消幹事會,
而改由每月召開會員大會黎處理組織事務..

簡單 D 黎講..
就係行直接民主制。
之但係...
我對呢個新制不表樂觀..

唔理咁多了~
頭尾做左兩年,
今日終於都可以正式脫離網幹呢個身份..
哈哈~

反正呢個銜頭其實都係得個名..

或者係我資歷太少..
或者可能係佢地閱曆太多,
EXCO 入面可以俾我 propose 到o既機會跟本係冇咁濟...
肯聽我解釋o既就更少了...
諷刺o既係,好多時我 D proposal
係要 through 出面o既人遞番入 EXCO 做 suggestion 先會有人聽..

唉......


過左 City 開 MC6 準備會..
大約知道 11, 13 同 18 號三次大規模遊行的安排

而當中又以十三日 MC6 開幕當日最重要..

Others.
1. 呢排影多左好多垃圾相..

2. 上個月好似 miss 左一篇日記重未補番..

3. 好眼訓好支力..開始有點神智不清了~

4. 小熊同 MH..XDDD
都幾襯呀~ (不過佢地兩個俾我地笑足成日..XD)

5. 唔知聽日.....

6. 曼聯贏左~好野~!!

沒有留言: