星期二, 11月 08, 2005

8日

喉嚨痛得要命.
睡了足足大半天仍然很疲憊

明天可能要發燒了......


今晚原本想早 D 訓..
點知響張床碌黎碌去..-_-
結果都係打埋日記先..

Others:
1.
You raise me up so I can stand on mountains,
You raise me up to walk on stormy seas,
I am strong when I am on your shoulders,
You raise me up to more than I can be~~

Thanks God.

2.
完成了猶大書
整卷新約就只剩下啟示錄了..

只是,近來的靈修疏懶了很多..

三個月前已經讀希伯來書..
到現在還未完成新約..-_-"

3.
今日係學校畢業禮....

hmm..
舊年今日,我應該響 AC Hall 門口示緊威....

出年今日我又會做緊乜呢?

4.
如果蘭貞、皇后、鞋匠三個俾我揀..

我諗我會揀鞋匠.....

5.
第四百個 post 了..

沒有留言: