星期二, 11月 29, 2005

28日

尋晚
落左樓下茶餐廳睇波
睇完番到屋企都差唔多兩點..

結果都係搞到成三點先訓..


終於去左 KM 維修中心放低左部機..
最快應該可以響 7/12 拎番
hmm..
都好
阻唔到 D 乜 function
係下個禮拜冇得影 BB o者..XD

之但係..
番教會o既時候
為左慳兩個半,
結果搞到遲左三個字..

頂~!早知唔搭巴士~!!


成日都唔知做乜..
明明訓左差唔多六個鐘
個人(支力)到好似未訓過咁..

結果打完第二章之後索性「恰」左一陣,
結果一「恰」好快就變左「三恰」、「四恰」..--"
最後斷斷續續足足訓左四個鐘~
做野都係做左兩個鐘...-_-"



為左彌補自己o既"爛訓",
做到六點幾先走..
第三章總算起左個頭..

離開教會之後
番左屋企一轉,
之後就番左 SU 搵子健拎番隻碟..

同 Sam 傾下傾下..
結果傾到差唔多九點先走。
有一節好好的分享時間..

不過之後重要入將軍澳
幫國明舅父整電腦..

番到屋企又十二點....

Others...
1. 今日直踩四場...

2. 決定左會報出年渣打~
不過嘛,到而家都重未決定跑半馬定全馬.

聽晚會開始練跑了~

3. 應承左阿海聽朝同蘋果做訪問。
之但係..
而家都未訓...

hihi了..

4. 呢兩日先知,
原來身邊都有好多朋友有屋企人有精神問題..

之但係..
要告訴我甚麼呢?

5.狂 Loop 一場誤會中..
今日聽左大大話話近百次..

是我敏感誤會戀愛降臨
從未發生 交不出初吻
從來沒有 情人會行近 日落黃昏
誤會你有心 日夜苦惱自尋
想得近 卻遠得過份

你也許疏離到不能再疏
我竟多心想太多
常期待愛情路過
至義無反顧被你教唆

對你暗戀者真太多
似位歌手好叫坐
而平日你凝望我
這慣常一眼可殺死我


是寫我嗎?


這三個月發生了太多事了..

6. 終於拎返 D 相..
Photo Imaging Asia、有千人宴..

不過聽日先出啦~!

沒有留言: