星期一, 11月 07, 2005

6日 在快樂與不快樂的矛盾間

難得可以早睡早起
11:30 訓, 0645 起床
想也是正常日子的一個紀錄.

可是..
仍然晚了十分鐘回到教會..
.........
起身個幾鐘,
D 野次次都要拖到臨出門口先做..

今日是教會旅行
好早已經應承左黃牧做攝影..
俾家聰老點左帶 tripod..
拎左支成 2kg 的 630A 連頭七句鐘,
結果真正用到的
就只有瀑布的那張....

(大合照o個張因為趕時間,
結果 set 左架都唔夠膽上..
驚俾人鬧...)

講番旅行
今年係我第一年跟教會去..
目的地係大棠荔枝山莊..

Hmm..
都算幾好玩嫁啦..
特別係個繩網同埋隻鴕鳥^^

之但係個瀑布就真係爛 gag 左少少..

不過唔知點解..
Overall 反而有 D 失望....



三點半上車,
最後竟然要四點九先番到教會樓下

個司機呃鐘都唔好咁過份呀...
元朗返佐敦竟然會經過
新田, 上水, 沙田, 九龍塘, 紅磡...

型~!


由於唔想拖得太耐,
(下兩個星期都好大機會番唔到團契..)
最後決定上左去過埋相先走..

哈..結果又係變左約翰團吉野家聚會..



難得帶齊架生,
落左西九海濱長廊影景
由六半影到八半...

結果都係要影到冇晒電先肯走..XD

好靚...

曼聯必勝~!

M23@ T650@茶餐廳



Others
1. 在車上,跟家聰談起自己的問題..
也談起 M. W. 君....

我的長處在那裡呢?還是真的「十八般武藝、樣樣不能」...?

還記得自己以前的夢想嗎? Chicago 的 Astro-Physics..
我的夢想會實現嗎?還是只會離她愈來愈遠?
23, 你還記得嗎?


2. 原來我早已不在意了..


3. 原來我會在意的..


每一句對別人的欣賞和稱讚..
每一句對我自己的批評..
還有身邊的朋友們...

.......
hmm...你幾時變得咁 over-sensitive...


4. 講了一個大話..>__<


5.久違了的曼聯回來了~!!!


6. 今日支 630A 都算多災多難..
頭尾跌左三次....

沒有留言: