星期日, 11月 20, 2005

20日 好了點..只是..

昨天吃了藥
病情似乎好了很多..
只是有點 (不是有點吧..?)口乾、還有頭暈..


崇拜~~> 主日學~~> 回家「午睡」
一天就這樣過去了...


今天的講道是講傳媒文化
哈哈~
沒料到講者會 crossover 解構主義...

材料的取捨
本來就蘊含了作者對事件的觀點....

hmm...
唔好咁八~!

Others.
1. 睡了四個多小時「午睡」
好像好多了..


2. 今天的感覺..
也不賴吧~~

hmm..很好~


3. 食左 D 咳藥水..
搞到有 D hihi 地...~_~


4. 哈哈~發覺自己開始會為一 D 人 / 事 go insane..



5. 拖左成個月..
終於打番漏左o個篇日記..

10月21日 佈道會

6. 個心砰砰聲跳...

@10:45



夜晚
睇左<<恩雨之聲>>
講一個患左柏金遜症的牧師..

當中講佢因為受到藥物副作用o既困擾
而全身肌肉不受控制地抽搐..

點樣響患難當中見証神..


佢個 case 同我當年對 Fluanxol 過敏o既反應應該係一樣...

即使要講一句完整的句子、走一條直線、
又或甚至安靜地睡一覺
也是一件極其困難的事..

我只不過係一兩日.
而佢係要之後都要咁樣...

只是..
我連那一天也都受不了..

忽發奇想..
如果我面對他的困境
我能否有那份信心去面對呢?

hmm..我諗我知答案..

@12:50

沒有留言: