星期日, 11月 27, 2005

27日


十時才醒來..

頂~
又俾我"咁"熄左個鬧鐘...
番到教會已經係十一點正 (好似早幾分鐘? who cares..?總知都係遲左)

今日的講題係各盡其職..

hmm..
自己有冇做到呢?
又諗起自己o既職份..

灰左..

下午
主日學之後,
為左等埋家聰,
結果都係等到四點先走

離開o個陣
一齊傾左好多事....
有自己..有工作...當然也有...
hmm...
之但係..
點解講黎講去都係講我..?


番到屋企都未夠五點..
終於狠下心腸將滿滿一箱 PCW 清走左.
由 2001 年 1 月到 2004 年年頭...
@@~
差唔多 200期...



不過重有三箱未清
應承左牧師..XD


就這樣地過了一天.....


Others.
今天發生了幾件奇怪的事..

1. 事件 1
之前同志剛講左想番"新生命新生活"..
點知次次都唔能夠番到去都遲..

心灰意冷之下..
索性響 Palm delete 左個呢個 appointment..

點知..
下晝同志剛傾開閒計o個陣.
志剛突然記起我講過話番,
我同佢講話 Miss 左太多次..

感謝主..
還是將星期日 9:30-10:30 的時間補回了一個約會..

2.
事件二
上主日學o個陣
有 D 好搞笑o既野..

3.
事件三
死人頭 Ken...
竟然同埋家聰一齊取笑我..

4.
家聰話
有 D 秘密
太多人知就會唔成事的...

或許..
這陣子真的太多人知道了..

5.
講開事奉
又會好自然講到遲到..

只是..
並不會有人知道
每次遲到..
我比任何人都更沮喪..


想起 Sonia 的話..

最傷我心的
並不是別人...

6.
打這篇日記的時候

竟然哭了..
是感動得哭了..

哈~
很久未試過這種感覺..
三個月?半年?唔記得了..


今天的事
有甜、有笑、有嬲惱、有沮喪..
但更多的是感恩

每次當我想放棄的時候,
耶和華總是把我拉回去...

7. 哈哈~
今晚有曼聯...

(其實打緊了..)
顧住打日記,都重未得閒落去睇..

聽朝重要過海整機 / 番教會做野..
希望六個鐘頭夠訓啦..

@12:00

沒有留言: