星期五, 11月 25, 2005

24日

回到教會..11:50

hmm..有進步空間



獨個兒在教會想著
我與的關系

說實在的
我並不特別討厭這個的出現,
的分析力和思路每每讓我驚歎..

只是的出現卻總會讓我情緒極度低落...

是因為的出現讓我 Depress
還是因為 Depress 才會讓出現?
又係一個雞先定蛋先o既問題..

不過我只係知道
雞同蛋成日都係放埋一齊..

只是..
這個並不屬於 Depression / Bipolar...

hmm..

又諗起麥兜個爛 gag
「你話有魚先定魚蛋先呀?!」~XD

其實重有 D 寫左..
不過聽日先 post 上黎~


終於拎埋支 18-70
睇怕黎緊呢年都唔會再買乜野貴野..

一個人上左屯門牛河
同一條路線..
係一星期內第二次..

響輕鐵上面
見到一個女仔..
側面o既輪廓好靚..真係好靚..
髮型、線條、光影..
靚到真係好想舉機影低佢..

不過最後都係冇咁做.

哈哈~
個女仔實會好奇怪
點解有個麻甩仔拎住部相機牛咁眼望住佢..XD

不過嘛...
其實個女仔個樣真係好一般的。
只係有一 D 角度好特別、好靚....

牛了一轉河
感覺好多了~

Others:
1.
昨晚的事
不用太擔心..

我沒事的

2.
尋晚差不多成四點先訓..
今晚睇怕都要三點..--"

3.
工作的進度極慢..

4.
快破產了..
老細o個張票都重未出到..

5.
應承左牧師o既事
今日都重未做到.....

6.
到現在也不能明白

家聰怎麼知道的..?
-_-"


但他..
她也不可能知道的....


呀...!!
呢個問題我足足煩左成個月喇...

沒有留言: