星期二, 11月 22, 2005

22日 雙眼能看見原來已經很幸福..

因為應承左阿海校政論壇做幫手
回了 BUSU 一轉..

之後就番左 Poly 驗眼..

呢次驗眼
冇記錯係差唔多年半前 book 的..
頭尾改左成三次 booking..
到佢地早一個月打俾我 confirm booking o個陣
我已完全唔記得左件事..


其實o個陣要去排期
主要原因係因為o個陣隻眼長期好累 / 流眼水..
出去出面 D 眼鏡舖又驗唔到有近視,
於是番左 Poly 視光學診所排期..

而家睇番,
好可能係o個陣食開o既 anti-depressant o既 side-effect..
不過呢個"致病原因"其實都冇左好耐..

由有事到冇事到我唔記得左件事..
都唔知講乜好了..-_-"


講番今日驗眼
原本之前都有諗過唔去,
成 $150 ..
諗起真係有 D 肉赤..
不過排左咁耐唔去又好似有 D 浪費..XD
結果都係番左去驗眼..


結果..
由入去見視光師,
到真正離開應診室..
足足用左個半鐘....

由見習的同學驗眼到俾教授睇..
翻 check 又翻 check..

重要搞到對眼俾支強光電筒照到勁痛..

到臨走o個陣先知有幾大件事..
眼壓過高,
角膜 (?..唔知有冇聽錯)有黑影,
玻璃體有收縮跡象,
有可能係視網膜脫落的前期徵兆....


重講到明如果有飛蚊 / 閃電徵象
就要即刻做放大瞳孔檢查...

如果真係視網膜脫落的話就要做儘快做手術..

@@~

Anyway...而家都總算未有(大?)事..

Thanks God~

離開診所的時候,
因為俾佢滴左 D 擴張眼球o既藥水,
結果係完全看不清近身的物件,
打電話都要伸盡隻手..-_-"
勁狼狽..

約左嘉駒出黎食 Tea
(其實係佢睇我食..XD)
第一次感受到睇唔到自己食緊 D 乜o既滋味..
哈哈~
我好肯定如果個 Tea 有隻老鼠我都會照吞左落肚~XD
之後就一齊番左半圓探班~
撞到阿 Kit 同 Thomas..

stay 左一陣就一齊閃左..


俾嘉駒飛甩左
原因係接佢囡囡放工喎..
(嘿~!有異性冇...)

自己一個人入左屯門遊河。
視力已經開始回復正常了,
但係對眼仍然好痛好痛..
不過就有 D 擔心..

第一次感受到
原來
雙眼能夠看見已經是一件很幸福的事了~


諗番起一節經文


所 以 不 要 為 明 天 憂 慮 .
因 為 明 天 自 有 明 天 的 憂 慮 .
一 天 的 難 處 一 天 當 就 夠 了 。

馬太福音 6 章 34 節..

感覺好多了~


Others:
1. 可能真係要經歷過失去先會學懂珍惜..

Thanks God~

今日讓我經歷很多,也學會很多~


2. 哈哈~
忽發奇想~
會唔會有人喜歡一個盲了的 23~

hmm..
這個問題不好答..


3. 行過成成..
KM 50 1.7 今日番左貨...
WTF...

你早一個禮拜唔番..


4. 過埋千人宴要拎埋部機入廠 cal 了...


5. 今日影左幾張~







第一張..
直頭 sharp 到喊...

沒有留言: