星期二, 11月 29, 2005

29日 慘烈的第一天..

清晨
終於知道自己點解呢兩日點解訓得咁差。
頂..
原來係因為個枕頭袋...

換左個枕頭即刻好訓好多..


冇番到教會
而係約左 SU 同蘋果做訪問

"浸大同學"o既訪問竟然係響 City Canteen 做..
無言..

離開 City 已經差唔多十二點幾..



因為要落旺角 / SSP買野
番到教會剛剛好兩點..

哈~
我同牧師講"點幾兩點"番到的~!
冇遲到呀~!!

之但係..
成日都只係做左個幾鐘野—
因為黃牧要用間房黎做 counsellation,
冇電腦用..

不過嘛..
呢排用倉頡 / 速成打字真係快左好多~

哈哈
而家嘛~
一分鐘都有十個掛~
一個鐘頭可以打到版半喇..


響教會由四點坐到六點...-_-"



番左屋企一轉
之後就過番 BU..

約左肥川落 JSC 跑 track
點知俾人甩左底..
(雖然嚴格黎講都唔關佢事..)

冇跑成半年 (大半年都有喇掛?)
第一日可以 train 番都唔算太差..
連埋 warm-up o個圈變速跑 (<~~~~唔好講笑..呢圈係最要我命的..)
加埋 cool down o個兩圈 (其中一圈係行..XDD)
跑左 4.4 kilo 已經有 D 頂唔順..

咁o既狀態...
莫講話全馬 / 半馬..
10 Kilo 都可以收左我 ˍ 了...

最慘烈係..
竟然俾隔離o個位跑左好耐o既姐姐話過就過..
@@~!!!!

不過嘛
都重 Keep 到 5mins/km 均速跑..
呢個亦都係我今日要求自己做到的.

唔可以太快 (而家我個狀態會頂唔住,跑快左只會令自己 Keep 唔到均速)、
唔可以太慢 (成 3 / 4 分鐘一圈的話、 train 黎把鬼咩..)

希望自己半個月內可以操到 5mins/km @21k..

事實上
就算呢個時間都只係同上次比賽時間 (105mins) 差唔多
同自己o既最佳時間 (~ 4mins/km、90-95mins@21k)重有一段距離..
希望過埋年可以去番自己個最佳成績啦..

(就算自己個 record 其實都應該重有好大進步空間..)

嘿~!
長跑要過我..
可不是一件易事呢~!

Others:
1. 今日買左好多個袋....仔
有我的,都有唔係我的..

嘻~~

不過有個唔o岩 size..
聽日要拎番去換

2. 應承左 MC 會過去幫佢公司手..
暫時未知人工

之前都係諗住 freelence..
而家要全職了..

不過點都要過埋世貿先

3. 蘋果篇訪問..
好似話星期五出街喎....

沒有留言: