星期五, 1月 13, 2006

12日 (續) 主的恩典真的剛剛好..


落 YKK 配拉鏈
之後諗住番教會o個陣先醒起..
唔記得帶銀包..
但係身上就有十幾蚊散銀..

原本諗住番屋企拎銀包..
不過行左一陣,
腦海中突然浮起一 D 念頭—
"你驚乜野呢?查身份證?會出事?你唔信得過佢?"

最後都係選擇左直接番教會



去到開會o個陣都差唔多九點..
遲左足足成個鐘—不過有請假..

到散o個陣都十二點

i.
因為程序出錯..
版規最終都係改唔成

唔知幾時開始,我開始會"跟足"章黎做..
23, 你幾時變得咁官僚的..?

ii.
MC6 聯播檢討
總算肯拎番除頭盔事件黎插..
不過竟然冇人肯認...

諗起都有 D 心寒..

iii.
最終都冇遞到辭職信..


Others:
1.
午後
一星期第二次落 YKK 拎拉鏈

諗起上次..
搞左幾分鐘都拎唔到拉鏈
結果嘛...
最後一句「浩聯黃生..」
即刻搞掂..
@@~

都好耐未講過浩聯呢個名了..
阿爸連商業登記都已經取消左成兩年

諗起細細個成日要去 SSP 配料o既日子..
10 歲未夠已經要幫手..
打紐門、打鳳眼、配拉鏈、配料、配線;幫 Daddy 交貨..
哈~
我諗呢 D 經歷都幾難搵到第二個..XD

最記得三年級o個陣,
個社會科 Miss (姓譚?) 教"製造業",
叫我地搵 D 布料番去
結果我就剪左塊大棉花番去..XD

話咁快又十幾年了..

2.
覆左份工了...
也不知會不會請我..


不過嘛
太多的巧合..
總覺得是祂為我安排的....

感謝主

沒有留言: