星期日, 1月 29, 2006

29日

大年初一
也是 Vani 的生日..
Vani~生日快樂呀~!


回教會前..
在樓下麥記吃早餐,
竟然碰上芳和她的朋友..

番到教會
今日真係好少人..
牧師重做埋主禮..@@~



因為今日冇茶餐廳,
於是成班一齊落左吉野家食飯.
不過主角竟然唔響度...@@~

跟住番左教會,
有分享的時間..



番左深圳
準備聽朝一早同五姨一齊回鄉..

hmm...
冇錯..
我而家係響深圳..


Others:
1.
自己今日崇拜真係麻麻..
電話響 (最搞笑係因為關機...)、
唔專心 + 心不在焉、
讚美/詩歌走音 + 甩 key、
連寫奉獻封竟然都可以搞錯.....-_-"

結果俾 tuby 話左句...

成朝都唔係好開心...
我可以做好少少的.

2.
次次番鄉下都好似走難咁...

3.
實地測試
EP21 真係俾呢邊 Block 左...
反而 anti23.org 個 domain 就冇事...

4.
今日
有朋友問我會唔會同佢講...

我o既答案
同上次答家聰一樣..

唔會...

哈~如果真係要俾佢知的話..
我諗我會響度講..

反正佢唔會睇呢度..


凡是都可行, 但不都有益處..

5.
用緊個英文 keyboard 打中文....
真係好慢........

沒有留言: