星期日, 1月 15, 2006

14日 主的恩典是這般豐富..

終於找到工了..
是為社區中心當小組的幼童託管 + 補習

個 staff 知道我時間可以 available 到,
重將原本的三天增至五天..
每日 2.5 小時...
一個月大約可以有 4-5K..

早上還可以回教會工作..

哇~!!!
我到現在都不敢相信...

哪會有這樣的優差......

嘻~
不過想早 D 清卡數,
最好都係搵多份 CE/ AL Phy 補習..:D




今日有團契的時間..
是智剛帶的特別週會..

唔知約翰團幾時會有三四十人呢?

如果有都唔錯喎..

不過自己好多事都唔夠勇氣..
為自己的信心同順服都交上..


因為 Ken 部腦(電)出左事,
就過左黎我屋企借機用..

哈~
有外人響度嘛..
我阿爸阿媽會斯文好多的..

Others:
1.
曼聯又輸波....~~"
重要輸曼徹斯特打比

2.
呢幾日個 living hour shift 得愈來愈過份....
尋晚差唔多成六點先訓...
唔係唔眼訓,而係因為完全冇呢個意識訓到

請為我代禱

3.
明天有祭司見證會..

會有我.....
不過份見證都重有好多野未預備..

4.
回家的路上,同 Ken 有一節好好的分享..

5.
份工真係好奇妙..
一個很久不見的 CSU (學校團契) 朋友,
一個 ICQ message ..
一份時間相當吸引的工作—

不但不影響我的團契,還可以有時間早上回教會工作...

就像是祂為我安排的..
只是,我還要依賴祂的能力..

沒有留言: