星期日, 1月 29, 2006

28日

響廖太家中做了一晚廳長...



番到屋企竟然要摸門釘..@@~


午 / 晚
整天也在執屋 / 執房..


Others:
1.
發生左件怪事...

一般人"埋唔到身"o既比比竟然會走黎嗲我...

哈哈~我都係第一次見佢會嗲外人...^^
平時嘛...
佢唔用彈弓手抓人算偷笑了~



連廖太都呆左..XD


2.
書台執完的樣子...
簡單是一個天堂...


hmm...
覺得好亂係好正常,
唔係因為我掉轉左張相
係因為你未見過以前o既樣..XD


之前台面放左成尺高雜物...


3.
早兩日買左個袋~
好靚~



今日見到..
個袋出面原來標成 $600....


4.
面對同伴的壓力..(特別係柒版..)

一直 anti-MSN 的我
最後都要屈服......-_-

我的 MSN: mr.m23wong_gmail.com


5.
寫日記的時候
已經係新一年了~

新年快樂~!


6.
話說頭先睇公仔箱...
講肖豬的流年運程

話我今年會搵到女朋友喎....~~"

舊年夠話我學業會好/會遠行啦 (之類?).......
得啖笑...


7.
想起昨天的事..
有些時候,
太過在意保護別人的感受

反過來卻會讓他們受傷....
這是耶和華要我學會的嗎?


8.
唔記得左有乜講....


9.
一年了...

一年後
卻剛好是新一年的開始...

沒有留言: