星期四, 1月 05, 2006

4日

出 camp, 幫人整電腦..
就這樣的過了一天..



昨晚在草地上睡著了
醒來已經是八時半
草地上就只剩下我和大咪
其他都到了飯堂吃早餐..

早餐後, 回到草地收拾,
結果卻拿了亞恒支 bi-noc 打雀..
轉頭回房又睡了個多小時.


回到家
hea 左三個幾鐘: 下午茶, 過相, 叉電,
出門時已經1830..


過左關公屋企整電腦,
點知上到去嘛...
搞左都唔夠十分鐘..-_-"
車程 + 路程都用左我個幾鐘了..

同關公食飯

講起賽官入面 D admin 野..
講講下,又好自然講起伍生件案..

諗諗下,
佢退休o個年我先剛好畢業..
唔驚唔覺,
咁又三年了..

Others:
1.
終於回來了...

O_o~
原來唔止一個...

不過都平安回來了~
感謝主.

哈哈~
白擔心了..


2.
一星期前那次作嘔..
昨天的胃口....

哈哈...
又會咁邪?!


3..
家聰...
@=

我....我....我.....就快想.....!

@====>
:-/


4.
以前俾人話似陳豪,
多數都會連聲否認,又或者順便自嘲一下..

嗯~
呢排會多數用一句多謝黎回~

^^


5.
嗯.
這陣子..

看書愈多...
愈驚覺自己的無知....

沒有留言: