星期六, 1月 07, 2006

6日

十一時正
準時回到教會

當然,
我一定冇講俾牧師知..
我其實搭左廿蚊的士..



今日同黃牧講左好多野
兩年半前所發生o既事
諗番原來都重係好近..

當政治上、個人上、學業上、感情上、家庭上、心靈上
同時面對的不同的困難,
跟本沒有一個人可以解開這個死結..
唯有祂才做得到..

我諗呢 D 野,
我呢生人唔會同任何一個人講晒

即使係黃牧
亦都只會知道這個故事既一部份..
很多發生了的事
說出來只會傷害到更多人..

就讓這些事,
成為我跟祂之間的秘密..


整個下午也非常心散,
跟本就不能專心工作.....
是昨晚睡前的禱告嗎?

還未夠四半已經放棄了..



走左電腦展一轉
兩日之內第二次去 SSP

LCD 好平、PMP都好平..
賤物鬥窮人...

不過嘛
none of my business..


番左屋企一轉,
之後拿拿臨趕在 fotomax 關門前退相..

去左肥川屋企整機..
之後就一個人落左 MK 行..

咁「好彩」俾 Ivy + Keith 撞到正一正...
又咁o岩o個陣勁頹 + 唔開心 + 吹沙入眼 Mode

遲 D 可能又有野講..

愈行愈頹,結果行左個零鐘都係番左屋企


Others:
1.
一星期的 WTO-MC6
按下超過 4000 次快門
單係晒出來的已經差不多有七百張..

明晚在尖碼會有個小型圖片展,
應該都會見到我o既相..


2.
奇蹟(最少我認為)最終也沒有出現..

耶和華也沒有應許我....

如果是一年前的我,
我想我大概會反抗..
只是一年後,
現在的我已經學會順服...

感謝主
也願主繼續的堅固孩子。
特別是當孩子軟弱的時候..


3.
嘉微、牧師還有我
好像都病了..

hmm..
我估我呢兩日會發燒...


4.
要一個自己也顧不來的人 安慰別人..
別人的傷暫時痊愈了—可是—自己呢?

沒有留言: