星期日, 1月 08, 2006

7日 心情惡劣..

連我自己都覺得
自己今日個樣好惡..

特別係對佢..



衰貓~!
霸左我半張床都唔夠..
重要搵埋我個肚當床褥 (最慘係我朝早起身先知)
搞到我成晚冇覺好訓..

起來已經十二時半
又趕唔切去銀行..

二家姐竟然番左黎..@@~


準時番到團契
今日個週會講來年計劃..

之但係..
今日真係入唔到心
一黎係因為尋晚訓得唔好
二黎係因為仍然好唔開心..

最用心的一節是祈禱..



跟 Kennis, Cindy 同 Vani 去左九龍公園跑步
(佢地 only, 我剩係想行下散下心)..
佢地行先 我行後..
點知就咁出事..

搵左成半個鐘
行左大半個九龍公園先搵得到佢地。
......................


同佢地食埋飯,
番教會 stay 左一陣,
之後就自己一個入左屯門..
響屯中 Hea 左個幾鐘,
行行企企
去吉之島買左本相簿..

咁又過左一晚..


Others:
1.
呢兩日..
每次好想喊o既時候,
總會有些事情煩著..

最慘係呢樣..
想喊都喊唔到.....

2.
仍然為孩子的信心和順服交上..

3.
點解唔開心呢?
hmm.. 或者 Kennis 講得o岩掛...

4.
尋日...
爭 D 俾牧師o既問題嚇親.....

好彩
佢係乜都唔知..
自己嚇自己..

5.
小型相展最後都係搞唔成
我重要成六點先知

結果要將成千張相一次過搬晒番屋企...
-_-"

好過份囉.....
結果連燭光晚會都冇去

沒有留言: