星期一, 6月 19, 2006

18日

仍然係影相..
同樣都係 AC Hall

不過今次係 Lyon 的畢業禮...


邪?未算

聽晚輪到我地 CSU innoc ,
BU Chaplain..
即係 AC Hall 對面...

如果要影埋 CC 就真係搞笑了..



Anyway
今日部機聽話好多了
不過最緊要o個張都係唔得

一黎自己食唔到位,二黎好明顯爆左..

唉...



教會的大合照..^^



hmm...乜講員好悶咩?



邊個伸左隻手出黎...
(留意原圖左下角)

激死我喇...!!!





講番日記

尋晚因為唔太開心
結果姿姿整整都要拖到五點先訓

臨睡前
還是迫自己翻開了靈修日誌
翻開的竟然是一篇 6月 20日的..

卻字字入心..

因為昨晚的事奉,
自己一直也很不開心..
可是
祂仍然一直的陪伴我
還給我安慰...

祂確實聽了我的禱告
可是
當祂的答案是不的時候
我們就要學習順服

早 / 午
番左教會 (例遲..)..
心情好多了~

飯後就過左 BU..
今日係 Lyon 的畢業禮,
響 AC Hall 舉行 (見上文)
因為之前應承左 Lyon 幫手影相
好自然今日就成 set 出齊~

就這樣的就忙了大半天..


離開了 BU
過左又一城 Join 埋 Cammy 同 Leo 佢地
食埋飯就番左屋企~


不過唔知點解
今晚全家都食左火藥..
而最好火o個個一定係我..




Others:
1.
由正版 Windows XP "upgrade" 左做老翻..
有 D 無奈...

不過 M$ 到而家都重未換到隻碟俾我..
冇計

2.
又一個安慰..

尋晚 iPod random play 抽中呢首...

Cookies 的 宇宙最強

歌詞中到爆...

呢個時候播呢首歌.....
重要響 over 15GB 歌裡面抽中呢首..

當然,最搞笑係
我幾乎完全係唔用 iPod 的 Random Play 的...
對上一次應該有個幾月前..

太多的巧合了..

沒有留言: