星期五, 6月 09, 2006

9日

是日
黑雨..

loop:
訓覺 until 起身, if 落大雨 then 再訓
till t=14:00, loop terminated

下午
因為太大雨的關系
唔想拎我部機黎"較飛"..
結果都係冇過去幫沈太手..

但係都係番左 Campus
去 Chaplain 搵詩集..
響 SU 影印o個陣
突然收到一個電話
搞到無端端要趕餐死..


好大雨...

Others:
1.
兩點半收到麥姑電話

話俾我知唔駛番
所以就索性番左 campus
點知四點半又收到佢 call
問我點解冇番..-_-"
話中心唔夠人...

搞到我滾水碌腳
飯都未食就趕餐死番去...

真係唔知佢講錯定我聽錯了..

2.
世界杯開波了..

3.
見阿爸 / 媽睇得好開心
睇左亞視o既世界杯前奏節目幾眼..

唔係好明
點解呢 D 開波前o既「助威」節目
一定要搵 D 唔識睇波、唔識踢波,只係得 ◎◎ o既美少女黎?

點解一定要搵個唔識踢波o既女仔黎頂頭縋 / 用胸夾波呢?

點解呢類獻醜o既角色通常係女性?(除左羅家英之外)

又諗起 F.1 的賽車女郎..

是觀眾群的需要嗎?

邊 D 觀眾需要呢類節目呢?

唔明
有機會再講

4.
記得正式開始睇波

係 '98 世界杯...
印象最深的,
是該屆的世紀大戰
阿根廷 2:2 英格蘭
o個陣我捧阿根廷

巴迪高DB7
再由 DB7尹佬朗尼仔

就這樣的睇了八年波..

不過不知從何時起...
我轉了捧英格蘭~

朗尼仔加油~!

沒有留言: