星期日, 6月 25, 2006

23日

番工番得有少少 hea...

出門口時
身上得 $6
搵下搵下又搵多 $5...

不過唔知點解
又夠錢番工 + 放工喎..
(來回車錢 $16)
唔駛用 ATM 、唔駛問人借..
總知就剛剛好..

昨晚
留左口水東響中心做埋 D 詞語先俾佢走..
人玩佢又玩..
同一情況,昨日係響城城身上出現...


離開中心

想起還可以多教這群孩子一星期..

一星期可以做到呢乜呢?

再睇番呢半年,自己又做到 D 乜呢?
城城的情況比我來的情候還要壞
唔肯做功課、唔肯專心溫書、每日番到黎中心就係玩玩玩..
英文唔得、中文唔得、數學唔得..
麥姑話出年有機會唔收佢

只是..
我覺得他需要的
是情緒輔導多於功課輔導..

琦琦的數學成績好像比以前差了
諷刺的..是我最擅長的數學..

嘉慧口水東仍然是四方木..
嘉慧專心做的,永遠遠是別人的功課..
口水東有 D 似我..
口水多過茶,而且 D 功課永遠拖到最尾先做

同樣口水的有肥滔..
成日問問題
不過其實就係明知故問,
想 showoff 自己識幾多..

阿財最怕罰、面皮又薄
不過罰完佢唔夠半個鐘又冇左件事

軒仔永遠都話俾人恰 / 玩..
之但係
自己同人玩埋一份o既時候又唔見佢講..
(哈哈哈..呢樣又似我..)
不過溫習 / 功課就好少要我操心

永遠都唔肯答問題...
有乜野唔識都收埋唔肯講
次次都剩係問隔離..

彩兒就比我剛來的時候進步左好多
好多問題都識得自己諗左先問..
冇以前咁依賴..

最唔駛我煩o個個一定係阿虹..
不過始終都係覺得佢功利左少少...

hmm...
hmmm...
有 D 唔捨得呢班細路


Auyway..
當日祂領我到這份工作
到現在還是覺得自己對祂 / 他們有虧欠..
遲到、惡死、間中發脾氣.....
hmm..
不過都有優點o既~

嘻嘻

沒有留言: