星期四, 6月 08, 2006

5日 (補記)


呢幾日
成日都唔夠訓..
唔知乜事..



同大頭楓傾左半個鐘電話..
連佢都會升 M.Phil..

反而最想做 research o個個..
到而家都重未搵到自己方向

有 D 灰
之後落左機鋪打機


Others:
1.
23...
你點解會唔開心既..?
係因為見到佢?
定係因為見唔到佢?

2.
傳聞 Sony 會於 6日發表全新 DSLR Sony Alpha 100
及二十支鏡頭,
當中包括三支蔡司鏡..

3.
忽然發現
當年外務的兩個癡線佬

已經剩番我一個..

或者
從功利主義去睇
大頭楓放棄做 EV 的決定是正確的
因為放棄了的東西
換來了更大的回報

只是..
我呢?
我找尋的又是甚麼?


伸延閱讀:
「六四」十七週年--不滅的殘火

如果 六.四 五十年的晚會真的只剩下百五人
我希望
我會是其中一個

沒有留言: