星期四, 6月 29, 2006

29日

失眠

兩點半唔夠上床查經 + 靈修..
到六點半終於按捺不住去 7 仔買左包木瓜奶..

才有覺好訓..


之但係為乜野呢?
好似好多年未試過...


下午
臨時收到 Sonia 的電話
說給 AR 的信件已經準備妥當

於是連午飯還沒有吃
連忙就趕回學校一轉


申請在九月復學的表格及相關文件已經交予 AR,
現在只等待 AR 的答覆。

委實沒法想像
這麼快已辦妥申請復課的手續..
感謝主...



離開中心
番左屋企一轉,
之後就去左 Join 埋團契成班陪 AL o個班等放榜

尋晚 Call 家聰o個陣..
(諗住睇下佢地會唔會搞乜野..點解原來 Kennis 已經搞緊..)
本來都係預算應該得七八個人
點知今晚埋單計數..
係十八個人....@@~

過左好開心o既一晚


Others:
1.
將房門的海報

由 Coffee 畫的抵死後現代 Cute 版黑武士造型 Bow tie 曾
換左做楊丞琳~

he~


2.
番左 SU 一轉...

整個臨委
只有一個人在香港 (但係係做緊 Full-time)

兩個番左大陸上 course,
幾個去左旅行
...


8月 17日開始的 O'camp
負責的同學們要到 7月底才回到香港


用一個近來學的"新字"...
"Eyes Wide Shut"


3.
明天 Last Day 了..


4.
hmm..
呢幾日響 newsgroup 講起..

驚訝地發現,
雖然講就成日都會講..
但係竟然好少人識呢個字
甚至唔知呢個字本來係英文....

Fluke

以後鬧人"符碌"
記住要知道點黎嫁喇...


5.
在 Cafe 的時候
竟在播著楊丞琳的理想情人

不自覺的哼了幾句

你心裡理想情人是幾分
是否也會有我的份

好想知道你的 100 分 會給怎樣的人
親愛的你 不要再陌生 增加我戲份

我想問 親愛的你把感情升等
朋友變成情人 可不可以
告訴我標準 不要讓我一直等



hmm..
臉紅了..

會聽到嗎..?

沒有留言: