星期五, 6月 23, 2006

22日

連續兩日睇左三點場
英格蘭 2:2 瑞典
阿根庭 0:0 荷蘭

糟糕 (Joe Cole) 的世界波...
還有瑞典的死球、阿根庭的組織...
印象深刻..


尋日
除左八日以來第一次遲到番工之外 (好威...)

冇乜好記..

不過估唔到..
夜晚竟然...

呵呵呵~


今日
放左工
落左旺角買 printer
之後就入左牧師家中裝...
番出黎又十二點了..

不過..
都冇乜特別


推薦閱讀:
刁民公園:孌童

資料補充
相信會繼「非禮風波」之後,另一件會引起軒然大波的傳媒事件..
緣起係今期一本便利的封面故事中,有幾張 Cream 成員李蘊的「極度性感」照片..
星島於 21日率先報道有關新聞後
星島:雜誌刊女童性感照捱轟
太陽及東方亦於 22日加入戰團..
太陽:14歲女孩濕身相招徠 掀投訴潮
東方:《壹本便利》渲染兒童色情

呢三張相過唔過份..
留俾大家自行評論

不過就有網友認為第一張o既"透視"效果,
好明明顯係 PS (Photoshop) 產物..











個人覺得...
最 ____ 係個標題
14 歲 Cream 初熟
爭 D 以為睇緊 AV


剩番o既都關於相片..

十七樓地下室:彎
圖片


光圈先決下的世界:我看你是一個佛, 你看我是一堆糞 ...
唔怪得我 D 相個 tune 咁灰..XD


重有一篇:
唔太想講,有時間自己睇..

Just A Sidekick: 我要平反

涉及的是本地著名 Blogger Sidekick 小姐
與某大學兼職講師黃某的恩怨
表面睇其實唔太關我事
不過事件起因是黃某於去年指責Sidekick網.政.廿一關系良好,
而且是「眾所週知」..


在這裡,我想我要澄清一點
作為網.政.廿一 03-04 及04-05 年年度幹事會成員
我想我有資格說一句
在我所認識所有幹事會成員中,並沒有人認識 Sidekick

That's ALL

講多無謂

1 則留言:

匿名 說...

《惡搞黃世澤》

http://www.youtube.com/watch?v=Rn-F_AwmlQ0