星期六, 4月 23, 2005

22日 晴


Sonia 竟然 mark 錯左時間..-_-
今日留左成個鐘比我...
可惜..佢打俾我o個陣我都仲響屋企~
白白浪費左佢o既心意~

為我有一個這麼好的 counselor 感恩..

BTW, 上次阿睿同我講...
Sonia 幫街外人的 Counseling 原來收緊 $1500 /hr...


特登抽左三個鐘
去左性文化學會的性傾向歧視法座談會
主要係從基督徒的角度去探討立法必要..
有正有反...
都學左好多野..

不過正如我走出去講的一樣..
(見之後o個篇野)
我會去愛身邊一切的罪人(包括同性戀者)..

因為我本來也是一個罪人。


這晚,對信仰多了很多的反思。


完了後...到了家聰家,
也跟他有很多很多的分享~


Others~

1. 男仔有時 D 直覺原來都好準...-_-

2. 邀請了 Denise 和 Maggie 回團契,都吃了檸檬..>_<...(很酸呢..) 至於阿 Sam ,因為明知佢聽日要開首長會...索性唔問了... 不過我冇咁易放棄的.. 3. 李維史陀原來同里奧.斯特勞斯係同一個人...

4. 講錯野了...

5. 忍唔住肚餓..買左個 Tea (係西多..XDD)上堂食...
我都知有 D 過份...

6. 個座談會足足遲左成個鐘,成十點幾先完..
我連晚飯都未食...餓死了

7. 座談會散 band o個陣,
終於話左俾 Dr. Kwan 知我未交 paper..--"
醜婦始終都係要見家翁..

8. 我明白他們所受的苦..
然而,我不能接受因此而將大眾置於法網之下。

9. 為甚麼帶頭逼迫他們的,竟是...
有點心痛
不是說我們要愛人如己嗎?!

10. 為身邊有唔開心的朋友都交上

11. 今晚好長氣...

沒有留言: