星期二, 4月 26, 2005

25日 雨 遲到多過食飯

  1. 晨早起床,已是十時多...又唔知醒....
  2. 海約左記者 11:30 響 SU 等...
    結果嘛~11:30 我應該行緊過去旺角 MTR~
  3. 因為同 Sonia 傾過鐘的關系~
    遲左十分鐘上堂...
  4. 同樣地~因為要見 Course Leader 的關系,
    在原先約定的集合時間 6:00,我正打緊電話俾 Kennis...
    話俾佢知—我重響九龍塘 KCR.......
  5. 現在是晚上 1:53 分,好明顯過左鐘訓...


明顯地,今日遲到(的次數)一定多過食飯...


11:50 
終於到 SU,足足遲了廿分鐘。
還好,訪問只是剛開始了不久
今次主要係想睇下學生點去理解近期的反日活動..
被訪的有海, Eriksson, 阿四, Sam, 謙...
當然重有遲(大?)到的我....

主角嘛,當然要最後出場~ :P

由南斯拉夫大使館還襲,到東亞封鎖線、中國內部矛盾
嘗試分析左好多...
差點將整個東亞局勢都掉埋落去…

話咁快又過左一個鐘...


行過鏡房,居然見到自己個節目出緊街~
雖然冇人睇..
不過嘛~
其實自己個分析做得唔錯...



食左自己帶的飯盒..仍然有少少肚餓 ><~

約左 Sonia 2:30,出奇地...竟然早到了..
重新 review 一次由細到大發生的事... 感覺...有點累...

Counseling 做到訓左著..
(最少都係“昏迷”左幾分鐘...)
印象中..好似係第一次。
.........

上完堂,衝左去搵 Dr. Lim 傾 Lab Report 問題
之後就即刻過去紅磡...
又遲到了...

18:20
終於去到萬國

對上一次黎係舊年年頭..
當時係先後同我的兩個好老師道別...有 D 傷感...

嘉旋、嘉微婆婆喪禮係用道教形式進行,
也因此引發了一些小問題.........

逗留了差不多一小時
跟廖太道別後,便跟他們一起去了吃晚飯
話晒都住左成年
紅磡都算係我半個主場 :P~


因為鞠躬定係默禱的問題,
穎賢和其他約翰團團友看來開罪了秀雯。
離開的時候,穎賢怕得紅了雙眼~
她嘛~性格仍然是一個小孩子...

吃完飯後,因為穎賢往得比較偏僻的關系,
又冇其他人住新界,
結果我送左佢番屋企。
(應承左
Ivy 姨嘛~)

路上,跟她談了很多..
Probability
跟神的關系,還有Single Photon 的 interference
沙特、Camus、尼采、杜斯托洛夫斯基...
沒完沒了...沒把她悶壞倒也是偷笑了~

番左 BU Comp Lab~ Hei 到12點先番屋企

回家的路上,
在匯豐中心外看見一隻小蝸牛...
可能是給自己雨水沖了出來吧~
牠還不及一節尾指大呢~很可愛~~

小心翼翼地、一腳一腳的,把牠從路上踢回路旁的花叢中...
牠算是較幸運的一頭了...

因為路上還有牠那給踏扁了的同伴...

Others:

  1. 3天來的第六個
  2. 今日終於俾人停台了
  3. 團契是我生命中最重要的一部份之一...
  4. 好耐未試過打咁長....
  5. 樓下開緊火..-_-

BTW,
如果愛情是離不開床的話,
那就讓這撒旦的愛情見鬼去吧。


他 要 按 著 那 能 叫 萬 有 歸 服 自 己 的 大 能 、 將 我 們 這 卑 賤 的 身 體 改 變 形 狀 、 和 他 自 己 榮 耀 的 身 體 相 似 。

腓 3:21

沒有留言: