星期六, 4月 23, 2005

我響座談會上所講的..(大概)

我認同社會上需要有不同的論述 (Discourse),
也認同他們有權去發表同性戀係(道德)正確的言論,
去建構 (Construction )他們的反論述 (Counter-Discourse)
甚至對聖經有不同的解讀;
但係咪就等於應該要用法律去管制?
係咪就應該要用法律去凌駕個人道德之上?!

讓不同的論述一同放出來讓大家去閱讀,
透過公民教育去讓我們學會尊重不同差異,
也讓他們透過種種不同的渠道 / 方式進行充權(Enpowerment)
這本來就係一個公民社會 (Civil Society)應有的原則,
正如基督徒也會尊重其他信仰的人——
最少—我們也不會衝到黃大仙廟去大肆破壞。
但這不等於我們認同別的神,
更不應該去用法律規定不淮歧視別的宗教!

更直接地說,

是絕不應該由法律去確立這一套論述(不應歧視同性戀)是唯一正確。

為法律引入反道德批判的概念,
只會比歧視本身引致更大的禍害。


我地愛有其他性傾向的人,

但係點解我地唔可以去愛o D 對同性戀者帶有仇恨的人?
我絕對同意基督徒應該向同性戀者伸出友誼之手,
正如我地對其他罪一樣
墮胎、貪婪、濫交、又或事奉他神的人
但這樣又是否代表
我們需要立反墮胎歧視、反貪婪歧視、
反濫交歧視及反宗教歧視法呢?

(在此回應胡露茜女仕提到有關
"我們應該接納同性戀者,
也應該透過(支持)立法來向他們伸出友誼之手"
的論點
)

我個人反對同性戀,
但我絕對認同基督徒要去愛、要去接納同性戀者
因為他們也都是人,也是主所造之物—即使他們犯了罪;

我不贊成對同性戀者進行人身攻擊、歧視,
但我更反對以法律強行確立這套論述成為唯一
最少是唯一法律上正確的論述,
因為—
法律凌駕個人道德之上,歧視行為本身更危險

7 則留言:

匿名 說...

星期五上堂都傾到呢個問題。我個人o黎講會對呢樣o野(立法)持比較開放o既態度。當然,如同我上堂o個陣都有d同學提到立法之後可以會出現一d反面歧視o既情況(同意同性戀就同法,反對就係歧視就係非法),不過我覺得要考慮o既地方係依家o既社會對於呢一班人係放o左係一個咩o野o既位置(唔能夠得到福利、負面地作出標籤等等),如果唔係有一d好唔公平(or 合理)o既對待,呢班人會唔會需要出o黎爭取(or 抗爭)呢?我同意社會需要唔同o既論述,不過o係主流論述o既壓迫之下呢一班人根本就冇條件去建立另一套論述出o黎。

嘉駒

匿名 說...

請問他們要爭取的是什麼福利?什麼福利是同性戀者不可以爭取的? (不明白!)

Kennis

匿名 說...

一個簡單o既例子,同性戀o既情侶係申請唔到公屋的。(因為o係香港同性婚姻唔合法,所以佢o地係唔可以以家庭o既身體申請公屋)

嘉駒

匿名 說...

同埋更基本o既就係基本法係列明o左香港市民有婚姻o既自由,不過同性戀者都係冇。

嘉駒

匿名 說...

第一,婚姻自由不是福利的一種。

第二,不可以用情侶、家庭名義申請,不等於沒有福利。(同性戀者都可以申請公屋,只是用什麼身份而已。如果我們今天都不獲獨居老人公屋申請,我們不會認為被歧視吧!)

我明白你concern的是equality問題,但真正的equality是什麼?由誰決定?

我們不可以管制別人吸煙,但吸煙的人也不可以叫我們認同吸煙是對的嘛!

匿名 說...

同意,我都覺得婚姻自由唔係福利,而且一種人權。

而你第二點我覺得係有d問題。無錯,佢o地係可以以同人身份去申請個人o既公屋,但歧視o既地方係佢o地唔係可以以夫婦o既名義去申請,因為o係現時對於同性戀有歧視o既制度上,佢o地被剝削o左婚姻自由o既人權。(如果你想話係因為佢o地係同性戀,係有問題所以唔享有呢d人權o既話,請提出理據証明佢o地係有問題。如果只係因為一d宗教o既原因,咁呢個將唔係一個理性o既討論o羅)

當然,係關乎到equality o既問題。不過我覺得去講equality係邊個定o係呢個議題上面係冇意思,反而要睇o既係現時inequality o既情況係咩人造成。我覺得係由人自己做出o既inequality o既情況,無疑係需要由人自己去解決返o羅。

同埋我覺得大家成日都講都冇唔俾人同性戀,但其實係社會裡面對佢o地o既種種安排,又或者係諗法都係迫到佢o地去到社會o既邊緣。我覺得呢個亦都係一d同性戀o既人士點解會咁激烈咁去爭取o既原因。講真,唔係因為社會裡面對佢o地有種種歧視o既安排,佢o地又點會需要出o黎咁樣o既手法去嘈?

講真,我以前對於同性戀o既人可能都會有住一d歧視o既睇法,但諗真d,我o地有d咩o野合理、堅實o既理據去話佢有問題呢?所以,我依家對佢o地會比以前開放o左o羅。

嘉駒

匿名 說...

sorry呀,兆聰,無啦啦日記變成debate,哈哈哈!

嘉駒,好欣賞你的見解,但每個人都會有自己的觀點,正反兩面的意見在不同的newsgroups和web sites都實在已經有很多。

所以一開始,我只想問什麼是他們的福利,是因為我不明白,沒有意思討論什麼的。