星期六, 4月 30, 2005

29日 熱死了... 周期性不適第三天...

昨夜
跟屋企炒大鑊.
巡航導彈 (我) Vs 集束炸彈 (家姐 + 阿媽)...


平時認識我的人
應該未見過我真正發脾氣的樣子..

我真正發火o個陣嘛..
應該得我屋企人見過 / 隔離屋聽過—

(隔離街?唔知喎...
不過屋企住四樓,
發起癲o個陣地下一定聽到我把聲...)

有時諗起都會響得幾恐怖..

_________________

今日係 Phy Soc Inaug
小弟因為要做機佬的關系
suppose 係要早 D 番去幫手的..

不過十一點幾起身之後,
姿姿整整
(順手同家姐嘈一輪先..)
拖到差唔多成四點先出門口。
跟手過家聰度(手羅)腳架,
差唔多成五點半先番到 BU..

忙左成晚
總算順利完成了...


深夜
過左家聰家
分享左好多事 + 憂慮
總算輕鬆多了..
(雖則佢都唔係認真聽我講...)

_________________

Others:

  1. 尋晚...
    好 Down 好 Down...
    Down 到有 D 衝動想跳落去死左去...
  2. 今晚嘛...
    其實我係有少少發脾氣...
    乜都係我錯!咁得未?!
    請唔好以為你乜都知晒,
    更加唔好 expect 響我度套到乜野..
    你做緊的,我早幾年已經學會了。
  3. 如果只係要一個醜人
    就可以解決所有問題o既話...
    咁就等我去做啦。
    不過請唔好期望我會好開心咁去做醜人....
  4. 期望明天的團契時間...

沒有留言: