星期日, 4月 03, 2005

捱過了....

終於捱過了首兩個星期
最危險的階段終於都過去了...

這兩星期中..
腦海中不只一次出現了死的念頭..
SU 房、露台旁、過馬路時、甚至是家中..
...只要彎一彎身...輕輕一躍...又或是衝前幾步...
便再也不用煩惱了...

這是服藥初期常見的副作用..

只是..也給我很努力的壓下去

終於也捱過了

3 則留言:

匿名 說...

彼得前書
1:3 願 頌 讚 歸 與 我 們 主 耶 穌 基 督 的 父   神 、 他 曾 照 自 己 的 大 憐 憫 、 藉 耶 穌 基 督 從 死 裡 復 活 、 重 生 了 我 們 、 叫 我 們 有 活 潑 的 盼 望 、
1:4 可 以 得 著 不 能 朽 壞 、 不 能 玷 污 、 不 能 衰 殘 、 為 你 們 存 留 在 天 上 的 基 業 。
1:5 你 們 這 因 信 蒙   神 能 力 保 守 的 人 、 必 能 得 著 所 預 備 、 到 末 世 要 顯 現 的 救 恩 。
1:6 因 此 、 你 們 是 大 有 喜 樂 、 但 如 今 、 在 百 般 的 試 煉 中 暫 時 憂 愁 .
1:7 叫 你 們 的 信 心 既 被 試 驗 、 就 比 那 被 火 試 驗 、 仍 然 能 壞 的 金 子 、 更 顯 寶 貴 . 可 以 在 耶 穌 基 督 顯 現 的 時 候 、 得 著 稱 讚 、 榮 耀 、 尊 貴 。
1:8 你 們 雖 然 沒 有 見 過 他 、 卻 是 愛 他 . 如 今 雖 不 得 看 見 、 卻 因 信 他 就 有 說 不 出 來 、 滿 有 榮 光 的 大 喜 樂 .
1:9 並 且 得 著 你 們 信 心 的 果 效 、 就 是 靈 魂 的 救 恩 。
________________________
呢篇係今日讀經ge經文。

匿名 說...

唔記得有冇同你講過呢?
有時...我好辛苦ge時候都想過死...
但我會話比自己知一定唔可以..
因為自殺係冇得上天堂架!~:P

耶穌從死裡復活...令到我地重生...

我會問..點解有時自己會忘記自己有呢個活潑的盼望呢?
會唔會自己仲未「重生」呢?

如果就咁死左...失去左神為我地存留天上的基業...咪好可惜LOR.....

不過睇返....無論我地幾軟弱都好....因信主....
我地都係蒙神能力保守GE人....就算我地有想死GE念頭...神保守之下..都會拉返我地入黎.....

我諗....只要我地記住我地有神為我地預備GE呢份救恩....
就算面對百般試煉...令到我地暫時憂愁都好...
我地最終都會有大喜樂...得著靈魂的救恩。

我相信我地都係因信而蒙神能力保守GE人....
所以...有咩事...唔止係自己捱過去...仲有神同我地一齊過.....最後都會滿有喜樂...

M23 說...

嗯.......

多謝你呀

我知道我有好多野
好多主俾我既任務,
我都仲未去完成...

仲有排做呀~ :P