星期一, 7月 10, 2006

10日

去左 Arnold 屋企睇世界杯..

因為施丹的一個經典頭槌..
我開始有 D 喜歡佢..XD

一個字曰—型

起碼係堂堂正正 foul 你,唔似馬達拉斯下下都抽住抽住


只睡了三個小時..
累死了..


Others:
1.
被放了飛機...
再加上睡眠不足

down 了好幾個鐘..

拿著相機跑到街上 snap
拍出來的盡是灰的調子...


2.
在地鐵站見到一個女孩子..
(應該不過 15-16 歲吧?)

大概因為偷竊失敗,被事主當場抓住報警...
當警察到場的時候
女孩子哭著求情..
也嘗試為身旁的男孩子開脫 (個人估計係佢男友 or/and 同黨)

而身旁就有差不多五六十人圍觀..

hmm..
拿著相機的我嘛
一張相片也沒有影


希望那個女孩子可以改過自新吧..


3.
今晚的 snap

冇一部份張係核突 / 三級 / 不雅
但係我睇番都想嘔....

相片充份表達到當時的情緒...

睇見張相
就可以 recall 到 Depress o既時候o個種極度不安的感覺..


呢兩張係個人覺得最難受的,尤其是第一張..
其他o個 D 只係"感覺強烈"..
所以呢兩張連 Photo Blog / preview 都冇出

再講多句
有心理準備先好 click 入去

同埋..
唔好睇太耐
愈睇會愈辛苦的..

圖片 PICT9437
圖片 PICT9430


Anyway..
今晚其實都有 D 幾好o既作品既~

呢張係一個幾好o既嘗試


就咁影唔算難..
難度係難在 Off-finder 黎影...

冇錯..
係用 DSLR off-finder 影的

其他o個 D 可以去 Blogger: M23's Photo

4.
頭尾講左未夠三日

葉太亮相民建聯酒會 短期內交代參選從政想法 - Yahoo! 新聞

拿~ 有文為証呀~
Live Log M23: 7日

不過猜不到的
是跟她拉上關系的竟然會是民建聯....

不如又估下佢會唔會組個新政黨出黎~ ?


5.
Sidekick 的 Blog 看到這個...
掛書頭賣豬肉!

也誤打誤撞的看到這個..
又到書展展肉時…

記得小學時候..
讀到《露露老師》,會想過自己也有當校長的一天..XD
讀到《麥嘜食包》,總會嘲笑麥嘜愚蠢....

因為那時還是讀小學

也想起一些很久以前的貼文
士多啤梨樂園..
雜記:麥嘜 (10/06) (係 05 年)
隨筆 30/03 (都係 05年)

我記得..
我是在奧海看《麥兜故事》的
回家的時候..
我灰到頹左...

只是
身旁的好友只懂格格大笑..

我也記得..
她是我認識的女孩子中的第一個..
在看過了《菠蘿油王子》後
能夠展現出一個具生命力的笑容..

這笑容並不是出於無知、而是來自了解..

Anyway
或者這是教人著迷的地方..



其實還有一篇《麥嘜》...
但已經不想把它貼出來了..

尤其是當一些經歷成了過去的時候。


6.
今日 Others 好長
不過重有一樣野想講

這幾天
心血來潮,
重新開始展開《渡.輪.鑰》的寫作..
hmm..
一份放下了五年的爛尾劇本..

今次重寫
會嘗試先從故事入手
三篇短篇故事分別為《渡》、《輪》、《鑰》
大網會大約跟隨上次爛尾的劇本
主要會關於「超人」、「科學」、「文化」同埋「革命」

不過主線就唔講住..
講得太多的話又驚爛尾了...

唔知開學前可唔可以搞掂呢?
當然..
如果可以多個人幫手的話會好開心..XD




推薦閱讀:

再次守望幸福
送給每一位過路人

沒有留言: