星期三, 7月 26, 2006

24日

跟小孩子過了愉快的一天

累了...


Others:
1.
前幾日
同麥姑講開對呢班小朋友o既期望..

麥姑覺得我野心大左少少..

hmm..
我只希望佢地在當中成長..

愈來愈喜歡這群孩子


2.
最後都係冇去書展
理由同上年一樣

書櫃重有好多書未睇...


3.
今日下的大雨..
原因其實同早兩個星期我講個 case 一樣
13日


下沉氣流抑壓地面濕熱空氣..
當地面的熱空氣能找到「突破」下流氣候的「缺口」
地面的濕熱空氣便會與大範圍的下沉氣流產生強烈對流
導致天氣急劇轉壞、於短時間內出現大量的雷雨雲..
呢種強烈的對流作用亦都會將高空雲層的冰雹高速帶到地面
由於冰雹來不及溶化,所以便會"落雹"..


可以參考下明報即時新聞的講法
下午天氣驟變落雹閃電狂風


4.
每次聽到肥彭「讚」BT..
我都會忍唔住笑..


唐唐選擇搵在當時有最高決策權的肥彭黎鬧
而肥彭就搵當時財金政策的負責人,
亦即係唐唐而家老細 BT 黎讚。絕!

肥彭此句既贏盡風度,
(起碼唔駛好似唐唐「潑婦罵街」)
又可以不失體面借勢反擊,
害得唐生「豬八戒照臉」—
繼續批評肥彭唔開 GST,其實即係鬧緊自己老細..
認同肥彭嗎?那就是自打嘴巴.....


唐唐睇黎都要潛一排水了..


講公關手腕,唐唐同肥彭跟本唔同 Level..
人家肥彭係保守黨前主席、只差丁點就當了英國首相..

我地o個班..
都係跟下人學下野啦

(補充:92 年 Chris Patten 在任保守黨主席期間,
帶領保守黨在國會選舉中穩住下議院多數派的席位,
偏偏他就在其所在的根據地落選。

選舉落敗後,Chris Patten 辭去保守黨主席一職
同年被當時的英國首相、保守黨黨魁 John Major 安排來港,成為最後一任港督)


4.
跟姊姊談起成績..

無論得時不得時,願自己也可以完全的依靠祂..

5.
退修營 D 相 upload 左了
M23's Photo: Church



推薦閱讀:
港燦筆記: 書展
港燦筆記: 書展 2

聞.見.思.錄: Full of Sound and Fury

刁民公園: 拯救天星,拯救蘇絲黃

沒有留言: