星期二, 7月 04, 2006

3日

終於重拾放下了半年的跑鞋
(註:其實咪又係o個對..)

JSC 練跑
"輕鬆地"完成了十個圈..
(扣除了五個圈 warn-up /cool down,實際上只有大約 2 Kilo..)
換來的是在更衣室"休息"了個多小時..

"水"到呢...


"跑"完 4 公里..
竟然係一滴汗都冇..

搞到我勁辛苦.....


Anyway~
雖然正常的練習還有一段距離..
但~
總算是一個好的開始~




跑步的時候
忽然下起大雨..

突然發現
整條賽道就只剩下我一個...

獨個兒在雨中跑步..
這種感覺
我喜歡、我享受
也想起在 Poly 的日子
那時的我,
可以冒著嚴寒和雨
每晚沿著紅磡灣跑
有時走一轉、有時走兩轉
(來回一轉大約是 5-6 KM)
現在大概不能了...


Others:
1.
廣告一則

JSC 個更衣室的「激喉」「按摩」絕對係一絕...

個花灑水龍頭直頭同我有仇..
射到我想暈..


駛乜番大陸 "dup" 骨者~
番 JSC 沖個涼~
保証乜骨都散~!

(Anyway~ 俾條水喉咁樣射完真係舒服好多~XDD)


2.
享受長跑的感覺...

彷佛只有在田徑場
才能找回真正的自己..

但..
可以告訴我一個目標讓我跑嗎?


3.
今晚
莫名其妙的有點 depress..

@4:24a.m

沒有留言: