星期二, 7月 18, 2006

18日

今日帶班細路 outing...

中心兩個 Staff + 我 + 我 Partner..
帶三十幾個學生...

開始明白讀小學o個陣
點解 D 老師會咁緊張..XD


因為要等晒所有小朋友走~
等到差唔多六點八~
(不過我走0個陣都重有一個未有家長黎接)

同中心 D staff 傾開
講起相機
也講起我

長髮姐姐 (唔好意思...我真係未記熟 D 名..XD) 話我好鍾意笑...

想了一會..
我想..
我對著這群小孩子的時候
的確是最快樂的..
他們總會讓你有些意想不到的驚喜..

在 M 記坐了一會
回家卻無端的吵了一場大交...

我只想讓自己清靜一會
尤其是在自己未崩潰之前...

讓我獨個兒靜一靜,
也是件困難的事嗎?


Others:
今天沒有 Others 好記..

還有
有點神經衰弱..



推薦閱讀:
聞.見.思.錄:他們是恐怖分子嗎?

Did they do anything wrong..?

沒有留言: