星期三, 7月 26, 2006

25日

今日 Miss Yu 教整 Pizza

至於佢地自己整得好唔好食
我諗油占個樣會話到俾你知..






放左工
落左 JSC 練跑
跑 4.5K interval
total 兩段
即係 9K @ 47mins..

成績算 ok 啦...
不過自己現時o既體能
應該可以 keep 段呢個速度黎跑四段 (以上)


Others:
1. 感謝主..
迫在眉睫的問題暫時解決了..

2. 今晚 cool down 動作做得唔好
番到屋企o個陣
大腿肌肉痛到 hihi...

3.
早兩日日日都見到賽官 D 同學..

前日響東涌撞到阿 Ky
尋日響旺角撞到大眼......

阿 Ky 重要係著住我o個屆莊(PolyUSU EAC) o既交流團 Tee
而身為中委內務祕書o既我,
連自己中同有份去都唔知......
-_-"

4.
題外話
呢幾日大家可能會見我成日將我o既 entry post 去 Xanga..
主要原因只係因為
這幾天的 blogger server 不太穩定...

不過如果有睇開呢邊都知,
我寫呢邊通常會好"心機"少少...

即使同一個 heading,
呢邊一般都會長過 Xanga
又或者多左少少野講..

5.
打住咁多先..
真係好眼訓

沒有留言: