星期三, 7月 12, 2006

11日

番左教會
總算整理好詩集..

累了..


Others:
1.
不吐不快

唔好以為我唔反駁就係你撞岩
想用你 D 小聰明黎搵位抽水唔該過主

我唔駁你一黎係因為我唔想
二黎係因為你唔配

討厭~!


2.
跟牧師提到了他的事

希望黃牧可以幫到他吧..


3.
偶然看了無記的《星期二檔案》
講呢幾年外國好 hit 的 Life Coaching

其中一段訪問了一位馬拉松選手..
對我黎講好 Touch..

跟我差不多的經歷
同樣也是在人生最低潮的時期開始長跑
同樣也是靠著長跑開始從低潮重新站起來..

裡面有一句好到 Point


「長跑就像人生
練習的第一件事就係要學 set 目標
不能過高,也不能過低
不能沒有目標..」

當你只當長跑是一項玩意的時候,
那根本就沒有不可能有足夠的意志,
熬過心理 / 生理會遇上的關口.....

環顧身邊的朋友
又有幾多個可以堅持跑下去的?!

兩年不能比賽的感覺
著實已經夠我難受
我不能忍受第三年

尤其當自己已經完全康復的時候..
(去年練習的時候仍然要戴著護踝,今年已經不用了)

一個明確的目標:2007年渣打馬拉松 - 42.195公里


特別感謝
媽媽大人的支持與鼓勵


4.
見到大陸台的《當年今日
有以下的一段論述 (大約)

「 1989 年今日,江澤民
接待基本法起草委員會港區成員時重申..
中央政府將會以一國兩制原則處理香港問題...
資本主義制度不變..」

問題:
呢類說話江澤民講過好多次,
點解今次大陸台咁刻意響《當年今日》強調呢?

答:
因為呢次係六四事件後
官方領導人第一次重申九七後中央對香港的管治方針..


不過成段片都冇提過「六」及「四」兩字

大陸台果然政治正確


不過點都唔夠六月四日o個一集型
「軍隊進入天安門」、「學生於凌晨撤離廣場」
想不到是出自香港傳媒之口

我睇唔出同
日本話「日軍"進入"南京」
有乜野分別

佢重有乜資格鬧人?


事件過左差唔多個多月
有冇人鬧過亞視篡改史實

"ATV! Shame on U"


5.
仍然係施丹

Soccernet: Materazzi admits to insulting Zidane

Zidane:`If you really want my shirt I'll give it to you afterwards'.

Materazzi: `I'd rather take the shirt off your wife'.
(still in rumors)

係我就唔忍佢~
一於一齊幫施丹報仇

重唔夠?
再加多兩個搞笑 Gif..
(Click 入去睇)


沒有留言: