星期三, 7月 05, 2006

4日

一個字:攰
兩個字:好攰
三個字:好X攰


不消提了
未起身..


收到 Sony Call
我部 D7D 終於可以拎番

順手問下部 Scan Dual II 整的話要幾多錢..
Inspection Fee $100 ... Labour $500..Parts 另計...
哦..我都係問下者..」

拎番部機之後,
即刻過荃灣幫賽官影 Performance..
直踩六個鐘...想死...


Others:
1.
昨晚
神智有點不清..

彷彿意識跟肉體像割裂了..

我都估到自己個樣好恐怖...


2.
拎住 over 10Kg 器材
一部相機 (EOS300 最後決定唔出)、一支外閃、
兩支腳架、兩部叉機
三支鏡頭、三塊快拆
四 pack 叉電.....

由下晝兩點過觀塘 Sony 到夜晚 12:00 番到屋企為止
抬左足足十個鐘...

最搞笑係
下晝落樓去到巴士站先發覺自己冇帶銀包..
最後又要抬住呢 1X Kg 器材走四層樓樓梯...
番到教會交低 D 野俾牧師,
走o個陣搵觀塘小巴又足足兜左個大圈.. (來回係四個街口...)
好喇...
到響觀塘搵荃灣小巴又足足搵左 15 分鐘..

我@!


3.
X= 鬼
@= 頂

4.
今日四個機佬,最誇張係我...

5.
觀塘荃灣
由一條熟識的路
走到另一條熟識的路
由三年前的回憶走到年多前的回憶....

感覺..
我的文筆不好
形容不了..

我還以為 Moirae 今晚會讓我走到沙田的..

(*Moirae, 希臘神話中的命運三女神)

推薦閱讀:

刁民公園:政太唔易做


刁民公園:理想

我的理想又是甚麼呢?
如果..
我還有理想的話

香格里拉:消失(朋友篇)
總有很多人希望自己的歷史是一張白紙的.......

沒有留言: