星期五, 7月 21, 2006

21日

今日
原定係教班細路點樣去幫 D 相片加框...

點知..
電腦室 network 死直
冇一部電腦可以上到網..

._."

玩我咩?!


很累了.....

不過好彩有青心主動走埋黎幫我 "dup" 骨..:D
小女孩才不過八歲吧~
八歲已經識 "dup" 骨..
我阿媽聽到都笑左出黎~
@@~

不過青心升仔維尼三個都好痴身..


下午
部 D7D 俾佢地玩左成晝..
爭 D 反轉左成個中心~
只是
小孩總會有些角度是成年人看不到的



唔記得左邊個影的了

總知唔係我..

Other:
1.
明天入 camp 了~
不過好眼訓..

2.
睇左葉劉個節目..
驚訝的發現
火藥味好重..

3.
呢幾日
日日都係講 GST (銷售銳)..

坦白講,我保持中立..

記得某年響牛棚胡恩威講城市
有一段令我幾深刻
胡恩威認為一個政府決策的主導權,掌握在她的收入提供者手裡。

賣地的收入比較多、水龍頭在發展商手上,
政府也自然需要「多聆聽」地產商的聲音..

換句話說,要打破官商勾結的困局,
爭取政府更多的聽取市民聲音,
就不能單單只在普選層面上想辦法,
而是增加對政府的開支的承擔..

一個顯淺的權利、責任的關系..
只是..
香港又有幾多人會接受呢?

用加稅黎換取真正的「還政於民」
香港又有幾多人願意?




4.
一個應該可以呃到一年半載的預言

GST 最後會過到..
不過徵稅率會減半
當然,所謂的減免措施都會自自然然縮水.

至於點樣行法..
我諗都真係要過埋咨詢期先估到

沒有留言: