星期三, 4月 12, 2006

11日

Down 了整整一晚..

睡醒後
雖然仍有點頹
但感覺已經好多了


例症

約了 Sonia 11:30
11:37 先響佢 Office 出現

欣慰的是
自己開始懂得負一點責任 (打電話講聲先..-_-)
而唔係選擇逃避 (甚至唔去..)

雖然有 D 荒謬..
不過自己試過真係好多次放左佢地飛機..
Florence 如是、Sonia 如是、Psycho 如是

最記得o個陣 Dr. Kwan 幫我約 Psycho..
約兩次兩次都放左佢飛機..
結果到而家我都未見過佢..

而我
清楚知道
subconscious 並不喜歡他們....
是不喜歡改變


都過去了。



跟 Sonia 談及昨晚的事
結果成節時間都用左黎傾溝通

嗯..
其實..
我懂嗎?



因為孭左機響身

好自然俾子健借左過去影 Function
hmm..
都有好耐未正正經經睇過 (影過..?) CC 獻唱..

嘩哈哈
今年多左好多靚女~
(& 靚仔 Also..XD)


午後
因為顧住影相的緣故..
又遲到...

自己都覺得唔好意思..



落左 TST..
好豪地打左 $50 機..

hmm...
我都覺得自己好豪...

之後就行左番教會


我都係鐘意一個人多 D


Others:
1.
唔該水哥~
今日幫左我好大忙~

要你由 ITSC 撲落黎 AC Hall 門俾的士錢..XD
雖然最後都係用唔著~
不過都真係有 D 唔好意思~XD

2.
今日的相..
總少了些感動..

不過影出黎都幾好..

時候未到

今日最喜歡的作品



匆忙


呢張其實想影個雪糕筒..

點知出黎個感覺..
雪糕筒反而變左雜物


無題

一個有感覺的場境..
卻找 (等?)不到一個合心意的時刻


終路

希望愈大
失望愈大..

今天最失望的作品..

再出多幾張 SA function..~




又係一張希望愈大、失望愈大的作品




Total 出左十二張相
其他o個 D 自己去 Blog: m23's Photo睇啦..


3.
因為 Vanci 老師臨時有時要做
聽日唔駛入去幫佢手住~

都好~
聽日已經好多野要做~

4.
重拾相機
是一件愉快的事

5.
hmm..
尋日臨走o個陣
拉左肥仔滔一齊祈禱~

都算唔錯~

沒有留言: