星期五, 4月 28, 2006

28日

昨天
離開中心o既時候,
麥姑問我暑假會唔會幫手做托管..
好爽快地答應左佢..

原來祂所說的驚喜就是這個..

之後就番左教會,
同 Kennis 夾下星期六個週會,
同埋傾左呢排o既好多問題..



約了 Sonia 9:30
難得咁早要番到 BU....

不過嘛..
都係要遲..
之但係因為佢之後o個個 Client 病左冇黎,
於是我又霸多左一節時間..

Anyway
繼續講花名的問題..


午後
響 SU Hea 左三個鐘,
之後就番左中心

今日我o個班難得少人
小息之後重要有三個走左去開組..
馬仔同軒軒又俾我罰左出去守門口

結果嘛...
全"盛"時期全班得我同琦琦一個..
-_-"


Others:
1.
該做的責任仍然未做..

2.
這幾天也有想死的念頭
可幸的是
這幾天也會懂得避開這些誘惑

沒有留言: