星期二, 4月 25, 2006

24日

睡了六個小時就起床了..

不是為了甚麼
只因為睡眠質素實在太爛..


由九點呆到三點半
書冇睇房冇執 Blog 未寫早餐未食

我其實都唔係好清楚呢段時間自己做過 D 乜野..



病到幾乎想暈低..
我估好大機會係因為尋日焗親

搭車番中心o個陣已經想打俾麥姑請假..
最尾都係決定頂硬上

結果番到去係 4:20..



一年一度的 CSU 畢業生歡送會..

水哥、Ivan、Amanda、敏傑、愷愷、EVA....
許多去年的伙伴
不知不覺又要走了..




靈修日記

昨晚靈修的時候
祂跟我開了一個小玩笑~

看了 4月 22日的靈修日誌
前後看了數天也看不明白..

(我的習慣是會多看一兩天的靈修日誌..
舉例說
在 4月 22日晚上,我會看 4月21-23日的靈修日誌..)

直至昨晚...


睇o個陣即刻想笑..

以 利 亞 對 亞 哈 說 、
你 現 在 可 以 上 去 喫 喝 、
因 為 有 多 雨 的 響 聲 了 。
列王記上 18:41


那時候,饑饉三十的活動才剛完不過數小時..
而外面卻正掛著黑色暴雨警告...


很"巧合"地..
這幾天的靈修日誌都跟「吃渴」有關..
係咪巧合?
我覺得唔係囉..

祂在告訴我,祂就在我的身旁...

Others:
1.
懶蟲發作..

昨天的日記到現在仍未寫..

2.
今日
有少少沮喪..

特別係上堂和乘車回家的時候..

祈禱後好了一點
只怕是連祈禱的衝勁也拿不出來

3.
希望重讀 Thus Spake Zarathustra..

4.
因為歡送會的緣故
今年第一次 (亦都係最後一次) 番 CSU 週會..


原本以為休學一年可以有多些餘閒——
可以專心養病,
也可以多些時間參與事奉、社會工作和參與社會運動;

只是
一年差不多過去了..

Depression 又好了多少?
除了不用依靠 SSRI 之外..

社會工作又做了多少?

社運呢?
學生會冇幫過手、
組織愈做愈頹 (我講緊自己..雖然我覺得係 Both) 、
除左幫 HKPA 手搞認識世貿 Function..
我唔覺得我有做過其他野..

事奉呢?
又係間唔中先幫下手...
但我有專心的事奉祂嗎?
沒有..

距離開學還有四個月..
真的打算這樣過下去嗎?

沒有留言: